top of page

עמותות ומלכ"רים

עיצוב ללא שם (62).png

מתנדבים.ות, עובדים ועובדות בחלקיות משרה, ותחלופת כוח אדם גבוהה מביאות עמותות רבות בישראל להתמודד עם חוסר יציבות בתחומים החשובים לפעילות העמותה וליציבות הניהולית. על מנת לאפשר לכם להעניק את השירותים לשמם הוקמה העמותה, נגב תשעשרה בנתה מערכת ייחודית והוליסטית לסיוע לעמותות בהיקפי שעות משתנים ובמחירים מסובסדים. המעטפת הניהולית שיצרנו מאפשרת לכם לייצר עוגנים מקצועיים חיצוניים בתחומים שמעבר לפעילות הליבה של העמותה ובכך לשמר יציבות כלכלית, אדמיניסטרטיבית, בירוקרטית וניהולית.

Admin – שירותי בק אופיס, בקרה ואנליזות

מחלקת האדמין שלנו נותנת מענה של 360 לכל מה שמתנהל "מאחורי הקלעים" של העמותה שלכם. משירות לקוחות טלפוני ובדיגיטל, דרך אדמיניסטרציה, ניהול יומנים, טיפול במסמכים ובירוקרטיה וכל מה שיאפשר לכם ולמנהלים.ות שלכם להתמקד ב-core של העמותה ולדאוג שתהיה לכם מקסימום אנרגיה להשפיע על א.נשים ועל המציאות.

אדמיניסטרציה פיננסית

בעידן בו חוסר יציבות של עובדים וקושי בשימור עובדים הפך לשגרה, יש תחום אחד שאסור שייפגע. באמצעות צוות מיומן, מקצועי ויציב אנו נספק את כל הפתרונות הפיננסיים שיבטיחו שהעמותה תמשיך לפעול כמו שצריך ושתקציבים ימשיכו להגיע לתזרים שלכם. הצוות שלנו יטפל בשליחת חשבוניות ללקוחות וספקים, תשלומים למוסדות המדינה, הכנת דוחות, מעקב ובקרת הוצאות והכנסות, ריכוז חומרים להנהלת חשבונות.

PA

שירותי מזכירות אישית, ניהול יומן ותאום פגישות, מענה שוטף ללקוחות, תזכורות, סידורים אישיים.

שירותי HR

לפעמים מזכיר.ה אישית יכולים לשנות את העולם ולהפוך את החיים שלך, המנכ"ל.ית להרבה יותר קלים. בנגב תשעשרה הקמנו מחלקה ייעודית למזכירות אישית לבכירים.ות. צוות המחלקה מתמחה במתן שירות מקצועי, אישי, יעיל ואמין ונותן מענה של 360 לניהול החיים שלך – מתאום פגישות וניהול היומן ועד הזמנת מקומות במסעדה, טיסות לחופשה (וגם שליחת פרחים לבני/בנות הזוג, פשוט כי שכחתם מרוב עומס).

תנו לנו להפוך את החיים שלכם לרגועים ומאורגנים יותר.

bottom of page